Alla inlägg under januari 2015

Av Johanna Nylander - 21 januari 2015 19:09

Idag tog jag med mig barn och Jason, Merida, Harry och hans matte på träning för utställning. Dom uppförde sig mycket bra. Merida tyckte dock att de var högst olämpligt av en dam att springa. Jason förstod rätt fort att jag ville att han skulle stå och inte sitta :-)
Lille Harry hängde med i svängarna men han är ju så liten än så tog de för vad de var och han hade riktigt roligt tror ja.
Nu är de bara att fortsätta träna inför kommande utställning i februari så hoppas vi på de bästa

Davidii blir lika mörk som sin pappa

Av Johanna Nylander - 11 januari 2015 14:32

Nu har vi fått snö iallafall :-) De glädjer dom flesta i våra familj men några är inte lika glad.
Ser smått hysteriskt ut i vår hall när alla ska kläs på och ut. Tar fram kläder till oss alla tröjor till tre hundar och täcken. Sen har dom två minsta fått provat vantar idag då vi skulle åka skidor. Barnen och jag är nog svettiga innan vi ens kommer ut.
Får frågan ganska ofta om mina hundar fryser. De finns kläder för dom nakna och är man puff är snön ett himmelriket

Jaga skidor var dagens höjdpunkt

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blytes Kitty

planer

Kontakt


Ovido - Quiz & Flashcards